fredag 22. juni 2018

Lysets hastighet er ikke den raskeste.

Med denne bloggen ønsker jeg å legge ut helt nye tanker om alt mellom himmel og jord - bokstavelig talt. Og derfor har jeg kalt den "Mellom Jord og Himmel". Jeg har i mange år vært opptatt av eksistensen. Hvem er vi? Hvor kommer vi fra? Hvor drar vi når vi er ferdige med denne verden? Disse spørsmålene mener jeg å ha funnet svar på, og de vil jeg gjerne dele med andre.

Noe av det viktigste jeg har funnet, er at vår psyke henger nøye sammen med de store spørsmålene i livet. Jeg oppdaget for mange år siden, at negative, begrensende tanker hadde oppstått i forbindelse med smertefulle minner. Jeg fant en metode som brakte meg videre. Etter hvert som jeg forløste de vonde følelsene, fikk jeg stor innsikt i meg selv. - Men ikke bare det. Etter hvert som jeg bearbeidet og la bak meg hver minste detalj av følelser som ikke var positive, åpnet mitt sinn seg til å nå en utvidet bevissthet og en stadig klarere intuisjon. Plutselig bare visste jeg ting med sikkerhet. Jeg kunne for eks. lete etter noe og gå rett til der tingen lå. Det var i hverdagen.

Jeg forsto stadig mer også av hvordan eksistensen er oppbygd, og begynte å få inn tanker som kom utenfra og som jeg kunne skjelne fra mine egne... - Og siden da har jeg visst at det er ingen vits å sende raketter til andre planeter eller lete etter liv der ute i verdensrommet! Det finnes masse liv der ute, å ja, men det som skjer er av en usynlig karakter. Av eterisk energi, enda ukjent for vitenskapen. Vi må lære oss hvordan usynlige energier opererer. Derfor mener jeg dagens forskning delvis er på feil spor. Reglene for naturvitenskapelig forskning  er foreldet.

Fysikerne hevder at det er ingen ting som går fortere enn lyset. De tar feil! Det er tanken som har den høyeste hastighet! - Og det vet du jo selv! På et øyeblikk kan din tanke være der du var på ferie i fjor, eller ved kjøkkenbordet i barndomshjemmet, ikke sant? Våre tanker og følelser kan dessuten operere helt utenfor tidslinja. Bevissthet er er tanke verd!

Det har vært en fantastisk reise i alle de årene som har gått siden da. Jeg har fortsatt å stille spørsmål og fått mange helt nye svar. Det er det jeg har funnet, jeg vil skrive om i denne bloggen. :)

Dette fotografiet viser energifeltet mitt en gang jeg var med og kappet ved sammen med sønnen min. - Så noen ganger fanges usynlig energi opp på fotografier, særlig digitale.  Det er ingen manipulasjon som gjør at bildet viser det ellers usynlige bevissthetsfeltet og jeg ble selv forbauset og glad da jeg fikk se det. Det viser faktisk min utvidede bevissthet.


9BE3BDD6-2D6B-4CFF-BAD02EE7B4B965A3-A1F18F7B-E16E-4860-8106C1E61147F46A  Blogglistenhits

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar