tirsdag 16. april 2024

Den usynlige energien som er i oss og rundt oss

Det er lenge siden jeg delte noe nå, men her kommer det noen nye tanker. I de årene jeg har hatt kontakt med de usynlige dimensjonene, har jeg lært stadig mer, også det siste året. Jeg ligger ikke på latsida, selv om det ikke kommer en blogg om det!
Jeg har tidligere fortalt om at det finnes liv på andre planeter, men ikke fysisk liv slik vi er vant til å tenke på liv. Det er eteriske sivilisasjoner på e av de to planeter ved den sol som kalles stjernen Sirius. Det finnes også andre eteriske sivilisasjoner som befinner seg på planeter. De eteriske vesenene lever i hovedsak på skyggesiden av planetene. Dette høres kanskje rart ut, men den eteriske energien er en lysenergi som først og fremst er synlig i skygge og mørke. 

Alle partikler er LYSPARTIKLER, men når de spinner i atomer og molekyler, sender de ikke ut lys med mindre de danner grunnstoffer som har evnen til det.

Grunnen til at  jeg vet så mye om den eteriske energien er at jeg for mange år siden begynte å få informasjon fra den mesterintelligensen som har vært kalt Metatron på Jorda. I fabelen som jeg la ut i bloggen i mars 2019, kalte jeg han Ss fordi han var den som skapte den eteriske energiens struktur og opphav till det eteriske riket som ligger ved stjernen Sirius.

 Den eteriske energien består av 12 dimensjoner. Man kan se for seg tettheten i strukturene ved å trekke tenkte linjer mellom skjæringspunktene. Denne eteriske kula er i omtrent 10. dimensjon. De tenkte geometriske figurene som kommer fram når man trekker linjene mellom skjæringspunktene bestemmer hvilken dimensjon en slik kule er. 
Inne i levende celler er det alltid slik usynlig lysenergi, ellers ville ikke cella leve, det ville være dødt materiale, bestående av karbonforbindelser. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar