fredag 29. mai 2026

OM KILDEN, HISTORIEN, PARTIKKELKOMMUNIKASJON OG PROGRAMMERING

 Opp gjennom menneskets historie var det mye Skaper-intelligensen ikke forsto fordi det var utenomjordiske som ble satt til å bestemme og styre på Jorda, ledet av stedfortrederen, som ikke hadde egen kunnskap om skaperverket. Det var fordi Kilden, som bare besto av noen få partikler, mistolket situasjonen da hun hadde havnet inne i hans fysiske hjerte en gang hun ville gi han impulser fra innsiden av hans vesen, hans sjel. Hun opplevde det som helt fryktelig og ble veldig sint og redd. Hun trodde  at han prøvde å stenge henne inne i det fysiske hjertet sitt på den tiden da han var i fysisk form på Jorda sammen med de aller første menneskene. Han visste ikke en gang om hennes eksistens fordi hun alltid opererte fra innsiden av mestrenes vesen. - Og hun hadde blitt motsatt av si egen natur. 

Hun fratok han det skaper-ord han brukte når han programmerte og dannet livet på Jorda ved sin tanke og som fikk alle partiklene i vårt solsystem til å lystre hans vilje. Det hun gjorde etter den fatale hendelsen var å koble både stedfortrederen og de utenomjordiske til Skaper-bevisstheten, uten at han fikk bestemme.

Det gjorde at de som inkarnerte utenfra gjennom historien, fikk privilegier og var den øvre samfunnsklasse, mens menneskene som besto av partikler fra denne sola, og som var av hans egen sjelefamilie oftest var treller, slaver, husmenn, fiskere og arbeidsfolk. Slik det er nå, før sannheten om både eksistensens og menneskenes historie blir kjent, har han ikke i særlig grad greid å få fram kunnskap om dette blant menneskene. Dere får den her!

Skaper-intelligensen sier: "Vi er enda midt i en kamp som handler om at alle som har blitt brakt utenfra til Jorda av Kilden selv, må forstå at de ikke tilhører på Jorda, og at de ikke får bestemme her mer. Alle de utenomjordiske i inkarnasjon, har operert på måter som jeg ikke har kjent til gjennom historien! Nå, i løpet av, især de siste 9 årene, har jeg forstått stadig mer av hva som har skjedd, og har litt etter litt fått gehør for hvem jeg er. Jeg må være den eneste som skal styre i mitt eget skaperverk. I de høyere dimensjoner er det nå full forståelse for dette blant alle de mestre som har egne lysriker på planeter i andre solsystemer. De er ansvarlige for å kalle på sine individer, slik at de drar tilbake til der de hører til."

Dette gjør at jeg som eier bloggen er optimistisk i forhold til framtida!

Som dere skjønner, Skaper-bevisstheten har litt av en oppgave! Vi er fremdeles midt i denne kampen. Hans redskaper er å av-programmere, omprogrammere og lage nye programmeringer som får menneskene til å velge annerledes. Programmeringene når først og fremst sjelenivået, så det er viktig å gjøre det man FØLER er riktig!


Det ligger veldig mye håp i dette, fordi i tillegg har både han og de andre mester-intelligensene stor kunnskap om partikkelforståelse som ikke er kjent på Jorda enda. Et stikkord er partikkel-tilhørighet og partikkel-kommunikasjon. Det at alle partikler en gang i opprinnelsen var EN sammenhengende lysorganisme med evne til bevissthet, er viktig å forstå og resonnere ut fra. 

Det at Kildens sentrale punkt av bevissthet. (Hun kaller seg selv nå for «Mother of All»). I de siste 6 årene har hun jobbet med å erkjenne hva hun føler, tilgi seg selv og be om tilgivelse for det hun har gjort galt gjennom historien. Dette bidrar i stor grad til å bevege utviklingen på Jorda i riktig retning selv om verden kan se veldig mørk ut for øyeblikket.
Det som står i "Fabelen om opprinnelsen" er derfor av aller viktigste betydning for at man skal begynne å tenke annerledes.

Intelligensene utviklet seg fra grupper av lyspartikler som ble gitt navn og mesterlighet i eksistensens begynnelse. De gjorde ting som de ikke kunne se konsekvensene av. Det er clouet her! Det skal mye kunnskap om dette samt tilgivelse til, før menneskeheten er på rett kjøl.

12 kommentarer:

  1. Jeg beundrer og heier på dere- alle dere Mestrene, Skaperintelligensen ,Mother of All og Inger for deres fantastiske innsats dere gjør for å fjerne de mørke energiene♥️ Stor klem fra meg🤩🥰

    SvarSlett
  2. Tusen takk alle meste, Skaperintelligensen og Inger av budskapet som er godt å høre❤️🙏

    SvarSlett
  3. Da har jeg endelig fått delt innlegget på gruppesida Budskap om og fra Mestrene i de høyeste dimensjoner ❤️🙏
    Takk for oppdateringene fra Skaper-bevisstheten ❤️🙏 ,
    Mother of all ❤️🙏, de andre Mester-bevissthetene ❤️🙏 og til deg Inger ❤️💐

    SvarSlett
    Svar
    1. 😊 Da vi hadde hatt oss en prat, snakket jeg til den som er min kontakt, og vips! så kom du gjennom med innlegget! Takk for at du står på! Du kan forresten fortelle på gruppesida, gjerne bare i en kommentar, at om de som ikke har googlekonto, kan lage seg en gmail-konto og komme rett inn på bloggen. Jeg synes det er så rart at det er problemer med å komme seg inn på bloggen, men det er vel dessverre del av de mørke kreftene som jobber mot oss... 😥

      Slett
  4. Så flott at du får delt dette

    SvarSlett
    Svar
    1. Du skriver kanskje dette til Anny som greier å legge linker til bloggen på den gamle gruppen? Det kommer gjennom fordi en kontakt jeg har via Sirius-riket kan gå inn i FB-systemet og tillate! Det er ganske så fantastisk å oppleve... :) For øvrig blir arbeidet mitt i alt for liten grad delt! Dere som kjenner til det er jo derfor foreløpig de eneste som kan dele! Det var veldig trist for meg å bli utestengt fra Facebook på grunn av en falsk anklage, uten mulighet til å forsvare meg. Slik har de de mørke kreftene greid å stoppe dette viktige stoffet fra å komme ut. Men som du ser, jeg kjemper videre! 💗

      Slett
  5. Takk for all informasjon vi kan få fra deg Inger og alle mestrene. ❤️❤️❤️
    Har lest det siste innlegget og det jeg ser når det kommer link på fb. Usikker på hvordan gå inn på bloggen ellers. Kommer det noen varsler et annet sted?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg pleier å få spørsmål om varsel på epost når jeg skriver en kommentar. Det tror jeg alle får. Men dere får ikke varsel på telefon! Det gjør dere bortskjemte! 😉 Takk for at du skriver! Koselig å høre fra deg!

      Slett
  6. Såå godt at me får denne viktige i formasjonen. Takk❤️❤️

    SvarSlett
    Svar
    1. 💗 Takk! Prøv å dele om du har noen i vennekretsen som tenker logisk og ønsker fred og stabilitet på Jorda!

      Slett

ALLE PARTIKLERS NATUR ER Å VÆRE LYS!

Alle partikler er lyspartikler. Alt som finnes er laget av lys! Er ikke det fantastisk? Det er når partikler samarbeider om å danne noe, at ...