Skaper-intelligensen ber meg skrive om dyrene. Han har lært meg en god del om hvordan han utviklet dyreartene og om hvordan de fungerer. Jeg får ikke lov å fortelle alt jeg har lært fordi så lenge det finnes så mange utenomjordiske i inkarnasjon som ikke forstår skaperverket, kan det skjer uheldige ting som han ikke vil skal skje. Bl.a. er det noen som manipulerer film, slik at de gir ville dyr andre egenskaper og oppførsel enn de har fra naturen. Dette er han veldig sint og lei seg for.
Dyrenes atferd er programmert, slik at deres instinkter og evner er iboende deres natur. De har ikke sjel på samme måte som mennesker, som opplever indre drivkraft i form av følelser. De fleste artene har gruppesjel, det vil si at ett individ har egenskapene og instinktene som hele gruppen av dyrearten har. Gruppesjelen er klok og tilhører et eget rike som er i en meget høy frekvens og som er knyttet til alle individer i arten. Gruppesjeler fra de forskjellige artene har et fellesskap i det riket. Gruppesjelen kan gå inn og lede enkeltindivider av den art som de tilhører når de har det vanskelig.
Jeg var dypt ulykkelig da en rådyrkalv sprang rett foran bilen min i full fart for noen år siden slik at at det ble skadet. Den sprang inn i skogen, så jeg kunne ikke nå den, men jeg visste at den ble skadet. Skaper-intelligensen fortalte meg at rådyr-gruppesjelen kom og hjalp den slik at den overlevde.
Han forteller videre at dyrene ikke har samme opplevelse av smerte som mennesker har. De aller fleste dyrene har ikke chakrasystem, det vil si, et usynlig energifelt gjennom og rundt kroppen, slik som mennesker har. Nervesystemet har ikke samme kobling mot deres selv-oppfatning, slik det er koblet mot menneskers sinn. Det er nemlig sinnet hos mennesker som oppfatter fysisk smerte og ikke sjelen. Hjernen har en koblings-funksjon, men inneholder ikke oppfatningen.
Det eneste dyret som er individuelt besjelet, er hvalene. Alle hvalartene er det, så når en hval dør, forlater sjelen dyret og venter på å gå inn i en nyfødt hvalunge, forteller Skaperen. Hvaler har evne til å føle kjærlighet. De er kloke dyr som har innrettet seg etter forholdene på Jorda og etter Skaperens programmeringer.
Mennesker som blir veldig glad i dyr, kan komme til å besjele kjæledyr eller dyr de steller. Det betyr at de kan få menneske-liknende trekk slik at de utfører oppgaver som det mennesket som steller eller temmer dem vil de skal gjøre. Det kan oppstå gjensidig kjærlighet mellom dyr og menneske som får dyret til å utføre handlinger og ikke bare fordi de blir belønnet gjennom mat eller kjærtegn.
Skaper-intelligensen ber meg komme med en advarsel. Ikke knytt deg for nært til et dyr, sier han. Dyrene har andre måter å oppfatte på og de er dyr, ikke mennesker!
Respekter naturens orden, sier han. Da jeg utviklet dyrene, sørget jeg for at de ikke ser det som fælt å bli drept og spist av et større dyr. Det er deres natur! De føler ikke smerte når det skjer! Gruppesjelen deres er av samme oppfatning som da jeg skapte dem. Det betyr at alle individene i en art, ER det dyret på samme måte som i planteriket. Du kan plukke blomster uten at det gjør vondt, kan du ikke?
De er en del av naturens store kretsløp. Ikke se på dyr som om de har oppfatning som mennesker!

Tusen takk Skaperintelligensen og Inger, dette var interessant❤️🙏
SvarSlettVeldig interessant å lese, det er jo slikt man lurer mye på, hvor mye smerte opplever dyrene faktisk. Tusen takk, Skaper- Intelligensen og Inger❤️❤️
SvarSlettTusen Takk for interessant og opplysende innlegg om dyrenes indre natur 🙏💐Beroligende det med å kjenne smerte / å ikke kjenne smerte, når de blir spist /drept av andre dyr. Men på oss mennesker , med følelser , så kan det oppleves som en veldig stresset og redselsfull situasjon . Sikkert mye vi mennesker kunne ha gjort annerledes i forhold til våre kjæledyr , husdyr og andre individer som blir " utnyttet " ...... oppdrett , kjøp og salg , konkuranser ... og vår ville dyr også.... Hva er rettferdigt og riktig i forhold til de livene de var skapt til å være ...... Kanskje Skaper- intelligensen eller du Inger har noen tanker å dele med oss ?🤔Takk igjenn 🙏💐🥰
SvarSlettAkkurat nå kommer svaret ut fra det jeg har lært gjennom mange år. Dyr skal behandles med respekt for hva de er. Dyr. De skal ikke sees på som noe annet. Når de har blitt temmet til arbeidsoppgaver og gaver til menneskene slik hester og kyr er det, er det Skaper-intelligensens vilje og programmeringer. Melk, for eksempel, er en gave til oss mennesker og kyrne skal i særdeleshet behandles med omsorg og respekt. Vi kan ikke bruke ordet rettferdig om dyr som om de skulle være mennesker. Det jeg har skrevet i innlegget understreker det. De skal ikke holdes i bur som er så små at de ikke kan bevege seg fritt. De skal transporteres på måter så de ikke lider. Ingen skal legge sin energi i dem (det vil si sin vilje eller kjærlighet i form av partikler som tilhører eieren i dem. Det er en tendens som utenomjordiske har. Det er en tendens som verken mennesker eller siriske i inkarnasjon har.)
SlettTusen takk for nok et interessant innlegg fra deg Inger og Skaperen♥️ Følte meg truffet som er så glad i kattepusene mine. De har blitt 13 år gamle, og har sine helseutfordringer, så vet at de snart er borte. De elsker å være ute, synes synd på katter, som ikke får lov til å være ute, og fugler i små bur, det synes jeg er dyremishandling 😢Vil ikke ha flere dyr etter disse, er så vondt å miste de🥲 Man leser/hører om de mishandler dyr, men orker ikke å lese detaljene, det smerter for mye..
SvarSlett